3 Eylül 2010 Cuma

Yardımcı Olmuyor...

Yeni başlayan bir gün yardımcı olmuyor
Uykusuz geçen gece yardımcı olmuyor
Aldığım ilaçlar,gittiğim doktorlar,
Vücudumdaki yaralar yardımcı olmuyor

Gittiğim şehirler, tatiller
Yeni yüzler yardımcı olmuyor
Aldığım kararlar,bozduğum kurallar
Kendime yenildiğim günler yardımcı olmuyor

Şırıngayla çekip alsınlar seni, tüm vücudumdan ruhumdan,
Kırıntın bile kalmasın beynimde
Ki ben yine ben olayım...

Yeni yüzler yardımcı olmuyor
Geçen aylar,geçen zaman
Hayatına uzaktan bakmak yardımcı olmuyor
Olmuyor,yardımcı olmuyor...

1 yorum:

  1. SENDEN SONRA CAPACİTY D&R'A GİTTİM KALPSİZ ADAM FİLİMİ'Nİ ALDIM HAYATIMDA HEP SEN OL İSTEDİM HER GECE O FİLİMİ İZLİYORUM FLMİN SONUNDA KIZ ADAMA EVLİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORDU İKİSİDE ASLINDA YALAN SÖYLÜYORDU BENDE SANA YALAN SÖYLEDİM ARTIK BURAALR'DA BENDE ÇOK MUTSUZUM SENSİZ KALDIM SENDEN SONRA TANIDIĞIM YÜZLER HEP BENDEN BİRŞEYLER BEKLEDİ OYSA SEN SANA KOPARDIĞIM PAPATYA'YI BİLE KOKLAYIP SEVERDİN BEN BURALARDA ŞİMDİ SENSİZ ÇARESİZ AVARA Bİ ÇAREYİM....SENİ SENSİZ YAŞAMAK BANA EN KÖTÜ KADER OLSA GEREK..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.