3 Eylül 2010 Cuma

Aşk Üzerine Notlar 1

Belki seni hiç görmedim belki de tanıyorum… Ama bir gün bir tesadüf olsun ve yanımdan hiç gitme istiyorum. O bal yanaklarının tadı kalmalı dudağımda. Çok üşürsem kış gecelerinde, ellerimi ısıttığını düşünmek ısıtmalı içimi. Bir gülüşün olmalı ki, yetmeli beni en derin kuyulardan çıkartmaya.

Hiçbir zaman taç giymeyecek olsam da prensesin olsam. Ve öyle sevsen ki beni “Senin gibi kız nasıl oldu da bana kaldı” diye takılsan. Gülmeye her başladığımda daha çok güleyim diye beni gıdıklasan. Sana kendi ellerimle yaptığım keki yerken de “ Yaptığın işi tam yap! Şimdi o beceriksiz ellerinle bana kekimi yedir!” desen kahkahalara boğulsak. Sana hiç kızamasam keşke o kadar tatlı olsan. Hatta hiç kızmam gerekmese o kadar anlayışlı olsan. Yakışıklı olmana gerek yok kıskanırım zaten. Bana yakışıklı ol yeter, aklım kalmasın sende…

Ama her şeyden önemlisi “her şeyim” ol! Ama laf olsun diye değil. Hiç doğmamış olan kardeşim ol bazen, bileyim ki hep benimlesin. En yakın arkadaşım ol dertlerimi çekinmeden sana anlatayım. Sevgilim ol! Kaçamağı da seninle yapayım. Can yoldaşım ol, hayatımın sonuna kadar mutlu olayım… Çünkü ben senin her şeyin olacağım.
Çisil TOLGA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.